Member details

Bogerman @ Utrecht

Sort by: -Old first- | New first

2 Jul, 13:39
Het is altijd leuk mensen van je oude school tegen te komen, je kunt praten over van-alles-en-nog wat, over vroegáh, toen we nog op die goeie ouwe school zaten. Daarom is het ook erg leuk om een hyves te hebben speciaal voor bogermanners in Utrecht. Je hebt mensen in de kenniskring met een gemeenschappelijke achtergrond en je wordt dus (hopelijk) niet geheel in het diepe van zo'n grote stad gegooit (die toch weer heel wat anders is dan Sneek en omgeving).

Maar mijn vraag luidt toch een beetje anders, ik ga namelijk in september studeren in Utrecht, dit is natuurlijk erg leuk en weer een nieuwe stap in het leven. Echter, de kamerzoektocht wil niet echt lukken (de hospitaties lopen veelal af met: "Je past goed bij ons, maar die ander net even wat beter.":-( ). Mijn vraag is dus als volgt, weten jullie een kamer (liefst in een studentenhuis, want dat is wel zo gezellig) dan zou ik het erg waarderen om dat te weten te komen. Ik kan jullie later natuurlijk ook weer terughelpen ((ex-)bogermanners voor elkaar).
:please:

Groeten en alvast bedankt voor de hulp,

Arjen

Subject Started by  Replies   Last 
Arjen
0 2 Jul, 13:39
Femke :shining:
0 22 Apr 2007, 21:57
Aize :-dp
2 15 Sep 2006, 21:36
R-win
1 14 Aug 2006, 22:45